sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

viikonlopun kuulumisia

Viikonloppu meni ihan mukavasti, pääasiassa poikaystävän seurassa. Mutta tää viikonloppu poikkesi monesta aikasemmasta viikonlopusta aika suuresti, koska sen sijaan että oltais vaan loikoiltu kotona, niin oltiin yökyläilemässä ja käytiin Espoossa niillä mun serkun 1 vuotis synttäreillä.


Perjantaina mentiin poikaystävän mamman luokse syömään ja saunomaan. Oli tosi ihana ilta, syötiin kynttiläillallista kun se ihana oli järjestäny yllärin mulle. Siitä sitten mentiin saunaan ja vietettiin loppu ilta ihan kaksin siellä saunarakennuksessa, jossa yövyttiinkin sitte. Mulla oli niiin ihana ilta/yö ja oli kiva olla pitkästä aikaa ihan kaksin. Ellei masun pikkuista asukkia lasketa mukaan :p


Lauantaina melko aamusella lähdettiin sit aamupalan jälkeen kotia kohti, vaihdettiin vaatteet ja Karkkilan kautta matka jatkui kohti Espoota. Napattiin Karkkilasta matkaan mun kolme sisarusta, jotka tuli meidän kyydillä sitten sinne synttäreille. Matkan aikana ei päästy eksymään onneks kertaakaan kun navigaattori oli käytössä, kerran ajettiin harhaan, mut ei pahasti. ;) 
Synttärit meni siinä tohinassa ja oli pikkuneiti niin söpönä että. :) Synttärisankarin lisäksi onnitteluja satiin myös minä ja poikaystävä tulevasta vauvasta.

Tuo lauantai oli myös ihan kiva päivä, ja kun iltasella päästiin kotiin niin siivottiin koko huone pölyjen pyyhkimisistä imurointiin ja petivaatteiden vaihtoon. Nyt on kiva asustella siistissä huoneessa ja nukkuilla puhtaissa lakanoissa. 


Tänään oli aika rento päivä. Koko päivän ollut ihan kotosalla ja tehny ruokaa ja kattellu telkkaria. Kyl mun äiti kävi täällä ja poikaystävän serkku myös kahvilla. Poikaystävä lähti tänään takaisin armeijaan, mutta pääsee onneks jo torstaina kotiin taas. Olisin ihan mielelläni pitäny sen vähän pidempään täällä. 


Siinä nyt tais olla pääasiassa mun viikonlopun kuulumiset ja ei mulla kai mitään sen ihmeellisempää oo tällä kertaa. Nyt alkaakin jo olemaan sen verran väsynyt, että mä taidan painua nukkumaan. :)
Hyvää yötä kaikille. :)<3

Ainiin, teiltä lukijoilta haluaisin kysyä vielä sitä, että ootteko jatkossakin kiinnostunut lukemaan tällästä ihan perusjuttuja mitä oon touhuillu, vaan pysynkö ihan raskauden parissa tän kirjoittamisen kanssa? Kertokaa mielipiteitänne ihan rohkeesti vaan ja kommentit on muutenkin oikein tervetulleita. 

5 kommenttia:

  1. Mun mielestä on kiva lukee muitakin asioita ku vauvajuttuja :) Kiva tietää mitä sun elämään kuuluu muuta kun ton vauvan lisäks :)

    VastaaPoista
  2. joo mielellään kaikkia muitakin ! <3
    - Jannina (teiniäiti16)

    VastaaPoista
  3. Minustakin tallaiset postaukset, jossa kerrot myös muita kuulumisia ja näin ovat kivoja. Vauvajututkin tosi mielenkiintoista luettavaa, mutta tosi kiva tietää, mitä sulle kuuluu ja muuta tallaista. Jatkathan näitä!! (:

    VastaaPoista
  4. Missä kerrot kaikkee muutakii on kiva lukee ja toki siu raskaudesta :)

    VastaaPoista
  5. okei, kiva kuulla :) Saan myös useammin päiviteltyä kun kirjottelen muutakin kun raskausjuttuja :)

    VastaaPoista