perjantai 8. kesäkuuta 2012

kuvailua

Käytiin Hannan kanssa eilen kuvailemassa vähän mun uutta ulkoasua varten. En osaa vielä sanoa, millon uus ulkoasu tulee, mutta tässä lähiaikoina. :) Ajattelin et jaan täällä muutaman kuvan teidän kanssa.
Mun ilme noissa kuvissa on aika kyseenalainen, ku aurinko paisto just inhottavasti silmiin. :D




masua rv 28+4

Ja jotkut tarkkasilmäiset ketä täällä blogin puolella on käynyt katselemassa, niin on varmaan jo huomannutkin, että mun blogista löytyy nykyään myös uusi välilehti, missä on masukuvia. :) sieltä pystyy kattelemaan yhteen pötköön kaikilta viikoilta masukuvat, mitä täällä blogissa oon julkassut.


Ja edelliseen postaukseen saa edelleen lähettää kysymyksiä! :---)

23 kommenttia:

  1. Voi kun olet nätti !<3 (:

    VastaaPoista
  2. Toi sun mahas on nii ihana! (: oikein kateeks käy :D ja sinäki nii nättinä (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäki tykkään, en haluu tästä ikinä eroon :D<3
      ja kiitos :)

      Poista
  3. Oikein nättejä kuvia ja masu on kovin soma myös.(ja nuo kengät<3) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos. :) Minäki tykkään noista kengistä toosi paljon, ostin ne teneriffalta tammikuussa 10 eurolla! :D

      Poista
  4. Voi kun oot kaunis, varsinkin toi vika kuva on jotenki tosi ihana! :)

    VastaaPoista
  5. ihania kuvia,oot tosi kaunis :)!

    VastaaPoista
  6. Ihana maha ja nätti äiti! :)

    VastaaPoista
  7. ihana masu! :) <3 ja on kyllä kaunis äitikin (: --marika

    VastaaPoista
  8. Onko sun rinnat kasvanu raskauden aikana kauheesti, vai onko ne muutenki ollu noin isot? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä ulkonäöllisesti huomaa näissä mitään eroa, mutta rintsikat on täytynyt ostaa vähän isommat, eli kai ne on vähän ainakin kasvanut :D aina mulla on ollu kokooni nähden isot rinnat.

      Poista
  9. Tuo viimenen kuva varsinki älyttömän nätti:) muutenki mukava lukea näitä juttuja. Itellä 23+5 viikkoja.

    VastaaPoista