perjantai 7. syyskuuta 2012

tilanteen päivittelyä vol.2

Heti alkuun pyydän anteeks, että en vastaa teidän kommentteihin... Ei vaan jaksa. Huomioin kuitenkin ihan jokaisen kommentin ja kiitän hurjasti kaikista tsempeistä! mutta sitten asiaan-->

yhyy Hemppu lähti hetki sit ja jäin ihan yksin. On mulla huonekaveri seurana, mutta ei se oo tietenkään yhtään sama asia kun oma rakas. ): No se tulee onneks heti huomenna taas.
Nyt tunnen supistukset jo ihan selvästi kun niitä tulee, eikä tunnu kyllä yhtään mukavalta. Nyt tekee jo tosi kipeää niin pelottaa vähän että mitä nää tulee olemaan myöhemmin... :S

Mua jännittää, että miten mulla tulee yö menemään täällä. Mua ahdistaa muutenkin yksin oleminen, saati sitte yksin nukkuminen... vielä sairaalassa. Oon muutenkin nukkunu kolme viimestä yötä tosi huonosti ja heräilly, niin pitäis koittaa saada nukuttua et olis voimia myös myöhemmin sit kun se H-hetki lähestyy. No jos ei muu auta niin unilääkettä nassuun miten kätilökin mua neuvoi.

Tänään en varmaan enempää päivittele, ellei jotain yllättävää tapahdu. Uskon kylläkin, että tää on tätä odottelua ja supistelua aikalailla vaan. Noh, mutta heipsan!:)

Nyt supistaa taas )---:

12 kommenttia:

  1. Kyllä se helpottaa, kipuhan on nyt vaan hyvä merkki.. :) Mieti, ei enää kauaa ni saat pienen syliin ! <3

    VastaaPoista
  2. Mie valvoin 4½ yötä putkeen sairaalassa, enkä saanu unilääkkeitä
    VAIKKA PYYSIN! että onnekas olet

    VastaaPoista
  3. ONNEA! Sä pystyt siihen :) tsemiä hulluna.

    VastaaPoista
  4. Koita vain kivun hetkellä ajatella, että kohta on oma pienokainen sylissä pitkän odottamisen jälkeen! :-)♥

    VastaaPoista
  5. Voi janna, ihan hirmusesti tsemppiä sulle ! Koita mennä sen voimalla eteen päin että kohta saat ihanan vauvan syliis :-) toivottavasti kaikki sujuu hyvin !

    VastaaPoista
  6. Koita pysyä rentona ja rauhallisena, niin kaikki etenee sujuvammin <3
    :)

    VastaaPoista
  7. Meinaatko epiduraalin ottaa? Mä ainakin sain nukuttua sen jälkeen, kun en ollut yhtään kipeä. Sitten jaksaa ponnistaa. :-)

    VastaaPoista
  8. voimia <3 kohta se pikkuinen ihanuus syntyy :) mä täs imetän samal ja luen blogeja xD mäkään en tykänny nukkuu siel yksin, mul ei ollu ees huonekaverii. Olin siel huonees 2:2

    VastaaPoista
  9. Pakko kysyä, että kuinka hemppu raaski jättää sut sinne :'( Voi sinuu <3 :( Mut paljon tsemppiä!! Toivotaan, että kaikki menee hyvin!!! ♥

    VastaaPoista
  10. Forssan mamma ja pappa odottaa jo teitä kovasti, lauantaina nähdään =)

    VastaaPoista
  11. I am smoking with regаrd to 25 уears a Twеnty a day man (sometimеѕ much more
    when Νow i'm working from home). We have tried more-or-less every little thing to stop previously or another and always failed I like the smoking encounter and sections don't сhange that.


    Нave а loоk at my wеblog - green smoke electronic cigarette review

    VastaaPoista