maanantai 17. joulukuuta 2012

Tunnustus - 8 asiaa minusta

Tunnustuksen säännöt:

1. Kiitä tunnustuksen antajaa
2. Jaa tunnus kahdeksalle blogille
3. Ilmoita blogin pitäjille tunnustuksesta
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi

Tunnustuksesta kiitän LizzEmmyä! :)

(kuvat on googlesta)


1. Lävistyskorut on ainoat korut mitä tykkään käyttää. Ja jos käytän muita niin sen täytyy olla muovia, nauhaa tai puuta.

2. Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, mutta parhaiten uppoaa nykyisin suomalainen rap ja reggae. Välillä on kausia kun tekee mieli kuunnella jotain ihan eri tyylistä kun noi, eli kaikki melkein menee.

3. Syön todella paljon kaikenlaisia herkkuja ja aika vähän nykyään kunnon ruokaa. (sipsit ja jäätelö on suurin herkku <3)

4. Parhaimpia elokuvia mitä oon nähnyt on V for Vendetta, The savages ja The warrior's way.
Eli mun makuun on toimintaleffat. Komediasta en tykkää yhtään.

5. Jos ei oo vielä tullu selväksi, niin KISSAT on se mun juttu ja koirista en tykkää yhtään.
(tää kuva on ihan mun ite ottama. Rakas Jinja <3)
6. Myönnän olevani tietokoneriippuvainen.
7. Rakastan valokuvaamista vaikka en olekkaan siinä kovin hyvä.
8. Olen käynyt mallikurssin ja tykkään olla kuvattavana.

Mä en haasta tähän ketään erityisesti, mutta saatte toki tehdä jos tykkäätte! :)

5 kommenttia:

  1. tää on vähän outoa, mulla oli samoja 6/8 :D

    VastaaPoista
  2. Missä tuollaisen mallikurssin voi käydä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä kävin fashion model agencyllä, mut jos oot semmosen ajatellu käydä niin en suosittele välttämättä tota firmaa :D

      Poista