maanantai 11. helmikuuta 2013

Hur mår du?

Heippa pitkästä aikaa! En oo päivitellyt taas pitkään aikaan, anteeksi siis siitä. Koitan nyt kirjotella vähän enemmän kuulumisia kun mitä nyt viime postaukset on sisältänyt. No ehkä meille on myös tapahtunut paljon enemmän tässä välillä kun aikasemmin. :)

Me saavuttiin Hempun kanssa eilen kahden päivän risteilyreissulta. Lähdettiin perjantai iltana Viking Gracella kohti tukholmaan ystävämme kanssa ja matkalla tutustuin muuhun matkaseuraan. :) Oli kyllä ihan huippu reissu enkä muista millon viimeks oon nauranu näin paljon kun tän viikonlopun aikana! Kerron nyt pikakelauksena meidän matkasta. :) Milka oli viikonlopun mammalla ja papalla (eli Hempun vanhemmilla) yöhoidossa ja tosi hyvin oli mennyt ja mamma ja pappa nautti Miltsun seurasta ;--)

Laiva oli kyllä tosi hieno, mutta ei kyllä ihan täysin täyttänyt mun odotuksia. Porukkaa oli ihan älyttömästi ja oli kyllä hyvä meininki vaikka porukka oli keski-iältään reippaasti vanhempaa. :D Otettiin jostain syystä tosi vähän kuvia, varsinkin laivasta, mutta pistän nää pari mitä nyt kännykästä löyty.

nättinä tyttönä gracella :D

Joskus tosi aikasin aamulla, 6 - puol 7 aikaan me oltiin Tukholman satamassa ja koko konkkaronkka pirteenä (tai vähemmän pirteinä) Tukholman aamuun seikkailemaan. Päivä Tukholmassa me aloitettiin taksireissulla yhden hotellin aamiaiselle ja siellä koomailtiinkin melkein 4 tuntia, niin kauan kun aamupala loppui. Sieltä lähdettiin kävelemään kohti keskustaa ja poikettiin matkan varrella missä millonkin.

Saatin hieman katseita henkilökunnalta ja muilta asiakkailta kun naurettiin hieman kovaäänisesti siellä hotellin pöydässä kun muisteltiin väsyneinä edellistä iltaa. Oli kyl niin huippu hauskaa vaikka kaikki olikin tosi väsyneitä! :D Kun lähdettiin sieltä niin saattin oikein automaatti oven avaus nauravalta respatädiltä, tais olla ihan ilonen että pääsi meistä eroon. :D

En ollu koskaan ennen käyny Tukholmassa ja mun mielestä se oli tosi kaunis kaupunki. Kaikki rakennukset oli niin jotenki ööö... vanhanaikasia, että siellä oli sellanen kiva tunnelma kaikkialla. :) Ei me kauheen paljon nähty tukholmaa kun monta tuntia aina jumitettiin väsymyksen takia eri paikoissa, mutta tykkäsin kuitenkin! :)

Mulla tuli matkan aikana niin kauhee ikävä Milkaa kun joka paikassa oli vauvoja <3 En malttanu odottaa, että pääsen taas mun pikkutyttösen luokse, mutta kyllä mä silti pystyin ihan nauttimaan matkasta :)

pieni väsymys paistaa naamasta :D

jonkun kauppakeskusken kattokruunu tsydeemi. :D
Päivä tukholmassa meni tosi hitaasti ja oli tosi vaikee uskoo jossain vaiheessa, että oltiin tosiaan oltu siellä vasta puol päivää kun tuntu et olis jopa kolme päivää ollu siellä. :D Mentiin sit kuluttaa aikaamme keilaamalla! Oli kyllä niin hauskaa käydä taas pitkästä aikaa keilaamassa. :) Siellä samassa paikkaa sit myös syötiin ja oli kyllä hyvää ja täyttävää ruokaa! Eikä edes kovin kallista :)

menossa Isabellaan

Paluumatka me tehtiin Isabella nimisellä laivalla ja voin kyllä sanoa, että en oo koskaan ollut niin tyhjässä laivassa. Siellä oli tosi vähän ihmisiä ja aika tylsät esiintyjätkin. Discoakaan ei meinannut aluksi olla ollenkaan, mutta aukaistiin se sitte onneks myöhemmin kun joku oli mennyt valittaa sinne :D Aluks oli tosi ankee meininki, mut kyllä se siitä nous pikku hiljaa. Mentiin kyllä Hempun kanssa aika aikasin nukkumaan, kun lähtö laivasta tapahtuisi kuitenkin jo 7 aikoihin.

Herättiin kuitenkin sit sanoihin "Hei, teidän täytyis poistua laivasta. Ollaan satamassa."
Hupsista, nukuttiin vähän pommiin. Onneks meillä oli kuitenkin kaikki tavarat jo pakattuna niin päästiin äkkiä lähtemään. Oli kyllä ihana mennä kun ei yhtään tarvinnut ruuhkassa kävellä eikä odotella missään! Vois ottaa tavaks tälläsen pienen myöhästelyn tossa tilanteessa ;)

Ei kai mulla tästä reissusta oo mitään sen ihmeellisempää kirjotettavaa. Kirjottelen huomenna huomisesta neuvolasta ja ajattelin pistää vähän tältä kuluneelta ajalta kertyneitä kuvia. :) Joten palaillaan huomenissa!

1. Eiks noi risteilyt olekkaan K-21? :o oon luullu et ne on :D

1. siis joo on, mutta alle 21 vuotiaat pääsee sinne huoltajan kanssa :D siis oli siellä muitakin kun minä ja Hemppu :D

2. no eipä palailtukkaaan

3. Mä ku katoin noit sun kuvia niin ajattelin jo et "Nojoo Tukholmassa ei oo melkee yhtää lunta! ..Epist :D" "..paitsi tos yhdes kuvassa ehkä 5 senttimetrin verra.. -_-" :DDDD

Mä oon kans menossa nyt hiihtolomalla tukholmassa käymään :)
    kiva tietää et pääsee lumetomaan maahan! :P