perjantai 12. heinäkuuta 2013

sekalaista

Moi! :) Ajattelin blogiin nyt päivitellä kun meille on Milkan kanssa tulossa ainakin yks aika iso elämänmuutos, me ollaan nimittäin saatu asunto! 

Otettiin vuokra-asunto vielä täältä Forssasta, koska lykkäsin opiskelupaikkaa vuodella. Milka on kuitenkin vielä niin pieni, että en mä vielä sitä hoitoon halua laittaa... Vielä kun sen verran kauas oltaisiin muuttamassa. Asustellaan siis nyt näillä näkymin vuoden verran vielä Forssassa ja sen jälkeen suuntana Järvenpää-Kerava tai jotain :) 

Meidän asunto tulee olemaan 58,5m² kaksio ihan Forssan keskustassa. Tosi hyvällä paikalla ja muutenkin tosi kiva asunto oli! Nyt sitä rempataan ja sen takia päästään muuttamaan vasta loppukuusta. Ihan hyvä, että on aikaa tässä vielä hoitaa kaikki paperiasiat kuntoon ja ostettua tavaraa. "Vähän" on tullut jo shoppailtua, ja tässä pari kuvatodistetta:

tuolla kasan alla oli vielä kaks jättiläistä Jysk-muovikassia :D On tossa ruokaostoksetkin jne. mut suurin osa mun ja Milkan asuntoon juttuja.

Pesuaineita, peitto, siivousvälineitä...
Mulla ei siis ollut lähestulkoon mitään tavaraa. Kaikki huonekalut ja kaikki muukin oli Hempun porukoilta tai sen mammalta ja papalta. Joudun kaiken ostaa :D Täytyis sohva ja sänky jostain bongata edullisesti :) Keittiönpöydän saan tutulta ja sen semmosta... Pikkuhiljaa :)! Oon niin ilonen tosta asunnosta, että ette uskokkaan! Alkaa jo vähän nyppimään tää porukoilla asustaminen.

Tällä hetkellä on sit suunnitelmissa pitää tuparit, Milkan 1v synttärit ja mun 18v synttärit samaan aikaan :D


Käytiin tytsyjen kanssa tässä jokunen aika sit särkänniemessä ja tässä pari kuvaa sieltä :p


seurueeni <3

pelottava alpakka

Särkänniemen koiramäki! Oli oikeesti niiiin hieno!

Pistän vielä jotain randomkuvia mun kännykästä ja kirjottelen kuvateksteihin vähän selityksiä jos sellasta tarvitsee :D



tadaa värjäsin hiukset! ja otin toisen lävistyksistä pois! paljon kivempi :p

Nessa-hauvan kanssa tuli reissu eläinlääkäriin verikorvan takia.

Ostin Milkalle kuulosuojaimet, että pääsee tyttö kattoo Robinia Forssan holjille! :D
se on niin rakastunut siihen, oikeesti :D

Tänään otettu kuva Enni-tädin sylissä :)

Tää on mun siskon ottama kuva siltä viikonlopulta kun Milka oli siellä. Tässä näkyy tytsyn hampaat hyvin niin nappasin tän sen FB-seinältä :D Kuvasta näkee, että toinen etuhampaista on ihan pikkusen puhjennut, mutta nykyään se on jo ihan kunnolla näkyvissä :) Eli 5 hammasta löytyy meidän neitokaiselta. (eikä olla enään vampyyrejä)

12 kommenttia:

  1. Voi pikkunen :) Ei oo enää vampyyri hampeja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ookkaan :D hahah!
      toista etuhammasta odotellaan :D

      Poista
  2. ootko koittanut sosiaalitoimistosta hakea ne yleensä myöntää omaan asuntoon muuttajille, siis joilla ei aikasemmin ole ollut omaa kotia. Niin 500-700 euroa. Jotta saa ostettua huonekauluja yms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä sainkin sieltä jo rahaa n. 500e. :) ne menee vaan niin nopsakkaan kun mulla ei tosiaan ollut mitään siivousvälineitä, petivaatteita, mattoja... ei mitään. :D Käytettynä oon koittanu sohviakin bongailla ja ihan kivoja on ollut kyllä tarjolla :)

      Poista
  3. ooi pieni Milka jo niin iso tyttö <3 noniin hienoa että saitte asunnon! :) ja fiksusti aateltu ton opiskelu jutun kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon samaa mieltä! lapset on pieniä vain hetken, opiskelemaan ja töihin kerkee myöhemminkin :) itselläni oli ihaninta aikaa, kun asuin pienen tyttäreni kanssa kahden :)

      Poista
    2. Kiva et jotkut on samaa mieltä! :) kun moni taas voi ajatella että "lusmuilen"... Mutta haluun kuitenkin nähä kun Milka oppii kävelemään, puhumaan jne. :) kerran lapset vaan oppii tollasetkin jutut ja haluan kyllä olla läsnä joka hetki <3

      Poista
  4. Näin sut särkässä, ku oon siel töissä. En kehdannu alkaa selittää et luen sun blogia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äää, mun mielestä olis vaan tosi kiva jos ihmiset tulis sanomaan että on mun lukijoita :) niin monesti tännekkin on tultu kommentoimaan että on nähny mut, mut koskaan ei kukaan oo livenä tullu sanomaan :D

      Poista
  5. Ettekö te periaatteessa olisi voineet asua sun vanhempienkin luona? :) Yksin asuminen on kallista, vaikka valtio rahoittaiskin. :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muuten joo, mutta mun porukat ettii myös nyt uutta kämppää niin senkään takia ei onnistu niiden kanssa jäädä asumaan. eikä mun pää olis kyllä kestänyt vuotta tähän päälle vielä näiden kanssa asua :D hahah!

      Poista
  6. Tee sitten ku asunto on valmis nii siitä postaus ? :)

    VastaaPoista