keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Voihan itkupilli

Tässä tää ilta sit meneekin kai. Itken tihrustan täällä silmät punasena ja naama räässä(nam) jo valmiiks ku on niin kova ikävä Milkaa. Tekis mieli vaan hakee se tuolta sängystä syliin ja halia sitä. Koko päivä on menny vähän herkillä mielin ja päivälläkin kun luin Milkalle kirjaa niin väkisin tuli parit kyyneleet siinä kun toinen on vaan niin ihana. Ihaninta maailmassa.

Mul on niin sellanen olo tällä hetkellä, että voisin jäädä vaan kotiin ja olla menemättä ollenkaan, mut kyl mä haluun oikeesti Japaniin. Ihan pelkästään sen takia, että kyseinen matka on maksanut niin paljon. Hehe. Mun pitkäaikainen haave on vihdoin ja viimein toteutumassa ja nyt mä ulisen täällä kun on kurja lähteä. Voihan sentään. Lähtö siis huomenna Helsingin suuntaan ja Perjantaina aamulla lähtee lento kohti Japania.

Onneks nään Milkaa ainakin pari kertaa viikossa -toivottavasti useemminkin- Skypen kautta.
Koitan tätäkin blogia päivitellä ainakin jonkin verran matkan aikana. Meillä on kuitenkin netti käytettävissä siellä missä yövytään ja otan koneen mukaan.

Huomenna olis suunitelmissa siivota kämppä tiptop kuntoon, että on kiva palata sit kotiin matkan jälkeen. Mut heii, kai mä alan kattoo jotain sarjaa ja koitan keksiä vähän mukavempaa tekemistä kun tää itkeminen. Sit vois koittaa ees jotenkuten "ajoissa" mennä nukkumaan, huomenna kuitenkin tunteellisesti vielä raskaampi päivä kun tänään.

En jaksanu tällästä naamaa varten ottaa järkkäriä.
Hah, sain itteni vahingossa nauramaan, joten jaan tän ilon teidänkin kanssa ettei ihan angstaamiseks jää:

Oon niin pelle välillä, mut oon vaan minä hah

8 kommenttia:

  1. Tottakai on haikeeta erota rakkaasta ja varsinki ku tietää et on niin kaukana. Mut Milkalla on ihan taatusti kaikki mitä tarvii ja PALJON enemmän, puolin ja toisin. Sun rakastavat vanhemmat pitää taatusti tytöstä hyvän huolen :) <3 Ja ajattele koht oot jo takas Suomessa :O Aika menee niin mahottoman nopeesti! Nyt vaan todellakin nautit, nautit ja nautit MONTA kokemusta rikkaampana takas :D Hurjan antoisaa ja mahtavaa reissua kummallekkin. ISOT HALIT <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En epäile etteikö Milkalla olis asiat hyvin, ei varmaan edes huomaa mun poissaoloa kun talo täynnä elämää:D ei vaan, kai mua ainakin vähän ikävöidään ♥

      Poista
    2. Ja oon mä toistaseks päässy suurimmasta surullisuudesta eroon:)

      Poista
  2. Tosiaanki neitokainen pärjää ja sinä myös, tunteet pinnassa kun et ole ollu erossa noin pitkää aikaa ja ajatuksena se onkin kauheeta. Mut ajattele kuin Milka nauttii sun sisarusten seurasta ja maalaiselämästä :D Nyt nenu ylös ja menoks! Hauskaa ja antoisaa reissua! P.s. Kaikilla ei ole tuohon mahdollisuutta edes lastenhoidon suhteen :/ Oon jo ihan vihree :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedostan et oon onnekas siitä et Milkalla on ihan mahtavat isovanhemmat molemmilta puolilta sukua :) ja oon tuhannesti kiitollinen niille kun on niin suureksi avuksi ollu :) Milkan pärjäämistä en epäile mut omaani ihan pikkusen :D kyl se siitä;p

      Poista
  3. Kauanko oot reissussa?:) hyvää reissua sinne !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 2 viikkoa ja 2 päivää. Noi kaks päivää menee kyllä aikalailla lentäen~ ja kiitos:)

      Poista
  4. Hahah toi vikakuva on paras!:D ja pidäpäs hauskaa Japanissa :)

    VastaaPoista