tiistai 17. kesäkuuta 2014

Pikakelaus matkasta ja paluu arkeen!

Heipparallaa kaikki! 

Kotiuduin sunnuntai-maanantai yönä Japanista ja oi että on mukavaa nukkua omassa sängyssä. <3 Milkaa mulla oli ihan hirveä ikävä ja eilen kun sain Milkan kotiin olin niiiiin onnellinen! Rakastan vaan tota pientä ihmistä niin paljon ja enemmän kun mitään tässä maailmassa. 

Mutta tosiaan paluu arkeen on nyt tehty ja vähän väsyttävissä merkeissä mennään vielä aikaeron takia. Lisäks mä onnistuin saamaan jonkun pöpön viimesenä päivänä Japanissa ja oon kärsinyt ihan kauheesta nuhasta, yskästä ja kurkkukivusta. Lisäks mulla on ääni ihan mennyt, vaikkakin nyt jo parempi. En oo lähestulkoon koskaan kipeenä ja vaikka oisinkin niin mulla ei oo koskaan ikinä yskää. Noh, tästä kun olo helpottuu ja ääni palautuu niin olis tarkotus tehdä video siitä mitä mä ostin Japanista!


Lentomatkat meni yllättävän vaivattomasti ja odotin jotain niin paljon kamalempaa. Päästiin täysin ongelmitta kaikilla lentokentillä lähtöselvityksistä, turvatarkastuksista ja koneeseen nousemisista. Täytyy myöntää, että yllätyin suuresti, että ei minkäänlaisia ongelmia tullut vastaan.


Matka oli kaikin puolin ihan täydellinen! Meillä oli tosi hauskaa ja käytiin monissa paikoissa. Japani täytti mun kaikki odotukset täysin ja sinne meno oli todellakin kaikkien näiden vuosien odotuksen arvoista. Oon ehdottomasti menossa uudestaankin. Tapasin myös mun todella pitkäaikaisen nettitutun ensimmäistä kertaa "in-real-life". Ollaan tunnettu netin kautta jo 4-5 vuotta ja vihdoin ja viimein nähtiin toisemme. :D Naureskeltiin vaan sitä, että tuntuu niin omituiselta, että ei olla muka nähty aikasemmin irl vaikka tiedetään/tunnetaan toisemme niin hyvin.


Meillä oli todella tapahtumarikas reissu ja käytiin monissa paikoissa. DisneySEA ja Disneyland tuli molemmat käytyä läpi ja wooooow niin upeita paikkoja! Käytiin myös Uenon eläintarhassa. 


Molemmissa Disney paikoissa oli pimeällä ihan super-upeet valot. Tää on DisneySEAsta. Oltiin täällä ihan kiinni menemiseen asti ja jossain vaiheessa iltaa oli sellanen esitys mihin kuulu valo-/animaatioshow ja ilotulitukset. Skipattiin kyl aika hienosti se show lukuunottamatta ilotulituksia. Ne ilotulitukset oli vaan niiiin upeita. Meinattiin molemmat alkaa itkemään kun jotenkin herkisty siinä niitä katsoessa ja sitä niin tunnelmallista musiikkia kuunnellessa. Yleensä mä en ees tykkää ilotulituksista ja pelkään niitä?


Mut hei äää, mua väsyttää ihan superhyper paljon (noh Japanissa kello on jo 4:00 aamuyöllä niin ei mikään ihme sinänsä) niin mä taidan jättää tän päivän bloggailut nyt tähän ja painuu peiton alle! Näihin herkullisiin kuviin ja tunnelmiin! Hyvää yötä kaikille <3 

1 kommentti: