sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Kuvapostaus Milkan pulkkaretkestä

Milka kokeili tänään ensimmäistä kertaa omaa pulkkaansa! Oli ihan hämillään pikkunen, että mitä tapahtuu kun ei oo ennen ollu pihalla ilman vaunujen suojaa (lukuunottamatta turvakaukalolla pieniä hetkiä). Ei tääkään reissu kestänyt kun max. 15min, ettei tytsylle tuu kasvoihin kylmä. :)

(Ihanaa kun Hanna on täällä, saan blogiin laadukkaita kuvia <3 tai kuvia ylipäätään meistä kahdesta :D)












Haluan itekki oppia kuvien perusmuokkaamisen!

12 kommenttia:

  1. Voi, tosi sulonen pikkunen! Tää sun blogis on muuten ihan sairaan hyvää luettavaa, terkuin uusi lukija :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin onkin! Ihan ylisulonen<3
      Ja ihana kuulla jos tykkäät ja tervetuloa lukijoihin! :)

      Poista
  2. Ihana toi pikkunen,nii sulonen! :) Tää sun blogis on tosi hyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon täysin samaa mieltä ! <3 Ja kiva kuulla että sinäkin tykkäät lueskella mun höpinöitä täällä :)

      Poista
  3. Sulla ja Milkalla on ihan samanlaiset silmät! Mistä muuten Milkan nimi tulee? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oon kuullut! :D

      Ja Milka nimi on ollu mun mielessä jo mooonta vuotta alunperin liittyen mun nukkeharrastukseen. Se on erikoinen ja nätti nimi niin ehdotin Hempulle nimeä Milka ja sepä sopi :) Milka tarkottaa kuningatarta.

      Poista
  4. Söpöliini Miltsu <3 :) Ihania kuvia teistä <3

    VastaaPoista
  5. Voi mikä söpöliini ! Ihana :)

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia! Toi eka etenkin on iha vallottava :)

    VastaaPoista
  7. voi suloisuus milka :)
    photoscape on tosi simppeli ohjelma jolla pystyy kivasti säätämään värikäyriä, suosittelen!

    VastaaPoista
  8. Toi vika kuva niin sulatti mun sydämen!<3

    VastaaPoista
  9. Ihania kuvia, mutta etkös pelkää pissatulehduksia kun ei mitään huopaa pulkassa? Omalla 2v tyttärelläni on muuttunut krooniseksi.

    VastaaPoista