sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Pikapostaus

Alkuun kiitokset kaikille tsempeistä, ootte ihania <3

Milka raasu on kipeä :( Ei se kovin pahasti kun jaksaa touhuta ja nauraa siltikin vaikka tänään oli ihan kuumettakin. Käytiin tänään hakemassa pikkuselle panadolia ja jos huomenna on vielä kuumetta niin lääkäriin. Yöt on menny kans vähän levottomammin kun normaalisti, mutta onhan se ymmärrettävää.

Täällä nyt pörrää muutenkin joku pöpö kun pikkusiskokin oli tossa viikon jo kipeenä, nyt alkaa jo paranemaan päin. Toivottavasti Milkallakin menis nopeesti ohi.


Mun kamera on huoneessa jossa Milka nukkuu joten en pysty nyt tähän laittamaan uusia kuvia tytsystä. Pistän tässä joku päivä vaikka ison läjän kuvia :) Koitan myös muistaa toteuttaa postaukset meidän normaalista arkipäivästä, sekä päiväni videona :) 

En nyt viitti pidempään kirjotella kun nukkumaan täytyy rientää! Hyvää yötä ja palaillaan taas mahdollisimman pian!:)


Voi herranjestas miten ikävä voi olla tota hetkeä! Itku siinä meinas tulla kun sairaalakuvia kattelin, olin niin onnellinen ton kuvan ottohetkellä vaikka supistukset sattukin jo! oi että.... <3

<3 se oli niin pikkanen

MUT NYT SINNE NUKKUMAAN! :D

14 kommenttia:

  1. Apua miten pieni ihanuus sun lapsukainen on ollut (ja on tietty vieläkin!) !!!!!!!!!! Ihan minikokoinen <3 Mun möhköpoikanen oli paaaljon isompi vaikka pienen pieni hänkin :D <3

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia <3 Olis ihana saada sinusta ja milkasta enemmän yhteiskuvia.

    VastaaPoista
  3. Jäätkö Milkan kanssa sinne teidän kämppään vai uuttako kattelette?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hemppu sano jäävänsä tohon, eli ei meillä oo edes vaihtoehtoja kun kattella uutta :D

      Poista
    2. Miks se voi vaan "sanoa" jäävänsä siihen, mikset sä voi sanoa et sä jäät?!?
      Onko hemppu muuten nyt töissä vai koulussa vai mitä se tekee?

      Poista
    3. koska asunto on hempun nimissä ja mä oon alaikänen..

      ei oo tällä hetkellä missään

      Poista
  4. Onpas Milka ollut pieni ja suloinen,ja onhan se vieläkin <3 Olette Milkan kanssa niin kauniita,olis kiva saada teistä lisää yhteiskuvia ja postauksia Milkasta :) Milkaa on niin kiva katella aina kun se on niin ylisöpö :)

    VastaaPoista
  5. awwwww <3 oot nii kaunis oon kade :(

    VastaaPoista
  6. Oon seurannu sun blogias ihan alusta asti. Milka on niiiin söpö <3

    Onpas Hemppu "törkee",miksei se voi ite muuttaa pois kämpästä? Olis sille varmaan helpompi,kun yksin joutuu muuttamasn :D
    Pelottaako sun jäädä yksin Milkan kanssa? Siisniinku asumaan .
    Auttaakos sun vanhemmat sua esim Milkan hoidossa?
    Pärjäile <3 (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no se nyt oli vähän mutkikkaampi juttu toi asumiset :D en mä viitti alkaa siitä vääntää mitään enempää ettei kolmas nimeltämainitsematon osapuoli ota nokkiinsa (tän enempää) :D

      Ei pelota, tiedän et tuun saamaan apua niin paljon kun on tarve ja tiedän että tuun kyllä tytsyn kanssa pärjäämään :) Mun vanhemmat auttaa mua tosi paljon ja sisarukset myös, Milka nauttii kun koko ajan joku leikittämässä :D<3

      Poista
    2. Eli tähän kuitenkin liittyy joku kolmas osapuoli?

      Poista
    3. ainoostaan tohon asuntojuttuun.

      Poista
  7. Eihän alaikäinen asuntoa saa, ellei vanhemmat sitä vuokraa. Ainakin niin mulla oli, meidän Mutsi sen joutu nimilleen ottaa. Ihmettelen ettei sun vanhempasi siinä sua jeesaa`?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä muutan siis sitten vasta omaan kämppään taas kun tiedän mihin pääsen opiskelemaan (jos pääsen) ja kyllä ne mua auttaa siinäkin :) en oo vittiny hakee asuntoo vielä mistään jos pääsen vaikka vantaalle opiskelemaan ja asun järvenpäässä tai toiste päin. :D

      Poista