tiistai 17. huhtikuuta 2012

Haaste

Hyvä ystäväni Hanna antoi mulle tälläsen haasteen, joten ajattelin heti nyt kirjotella sen tänne. :) Ja vaikka tehtävänanto on englanniksi, teen haasteen ihan suomen kielellä :D
JA EN JAKSA MUOKKAILLA NOITA VÄREJÄ, KU KOPIOIN SUORAAN HANNAN BLOGISTA:d


Rules:
1. Each person must post eleven things about themselves on their blog
2. Answer the questions the tagger has set for you plus create eleven questions for the people you tag to answer
3. Choose eleven people and link them in your post
4. Go to their page and tell them
5. No tag backs
6. You legitimately have to tag

Faktat


1. Oon pihi ja se ärsyttää mua

2. Oon aina ajatellu et ulkonäkö merkitsee mulle tosi paljon, mut oon viimesien vuosien aikana huomannu, et ei se ihan niin mee.

3. Mulle on pääasia että ite tiedän asioista totuuden, joten juoruilijat ei haittaa.

4. En ole koskaan kotiutunut Tammelaan/Forssaan.

5. Oon hyvä saamaan tahtoni läpi.

6. Kynsiä en oo pureskellut moniin vuosiin, mutta kynsinauhoja sitäkin enemmän.

7. En kato kauheesti telkkaria, koska tietokoneella olo on kivempaa.

8. Mua ärsyttää, koska oon huono pitää yhteyttä ihmisiin. En melkein koskaan soittele huvikseen esimerkiks kavereille, vaan sillon kun mulla on asiaa.

9. Olen haaveillut omasta käärmeestä 6 vuotiaasta asti. Käytiin sillon isäni kanssa käärmenäyttelyssä ja siitä asti oon rakastanut niitä.

10. Muistan mun elämästä vaan yhen kerran ku oon pitäny verkkareita jalassa. Hyi.

11. Mulle on tosi tärkeitä käytöstavat, varsinkin ruokaillessa. 


Kysymykset

1. Paras biisi koskaan? (Vain yksi)
          - James Blunt - Stay the night, siit tulee aina jotenki kivalle tuulelle. :)

2. Kuva sinusta nuorempana?
veikkaisin että tää kuva on joltain neljänneltä luokalta?:D

3. Kolme asiaa jotka ottaisit mukaan autiolle saarelle?
          - Oon tylsä ihminen enkä osaa vastata tähän ):

4. Meikkaaminen vai hiustenlaitto/värjäys?
          - Meikkaaminen

5. Hauskin video ?

6. Lempinäyttelijä? (Kuva)


7. Paras muistosi viimevuodelta ?
          - Kesä kokonaisuudessaan.

8. Mitä ruokaa/elintarviketta ilman et voisi elää?
          - Tällä hetkellä sanon vesimeloni :D<3

9. Kolme addiktiotasi ?
          - internet yleisesti, blogger ja öö facebook :D

10. Lempivaatteesi/asusteesi ?
          - En tykkää vaatteista D: mut sanotaan nyt vaikka toppi.

11. Edustava ja epäedustava kuva itsestäsi?
tää on niiku olevinaan se edustava :D

ja tää ei niin edustava kuva..
ENKÄ JAKSA HAASTAA KETÄÄN TAI KEKSII KYSYMYKSII ):

20 kommenttia:

  1. oot sika nätti tos edustavassa kuvassa :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) ikävöin niin mun vaaleita hiuksia ja pidennyksiä :--D

      Poista
  2. hihi, miul on 2 käärmettä itel. millasesta käärmystä oot haaveillu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan vaan viljakäärmettä oon miettiny et ainaki ekaks käärmeeks joskus hankin. :)

      Poista
    2. se voi olla ihan hyvä ekaks. itellä kans on viljis, tosi helppo hoitonen, syöpi, paskoo ja luo nahkansa ilman mitää ongelmaa. sit tokaks käärmeeks ostin kuningaspytonin, joka syö millon syö ja nahanluontiki on välil ongelma.

      Poista
    3. Jos viljakäärmeen kans sit joskus tulevaisuudessa menee kaikki hyvin, niin mistäs sitä tietää jos toisenlaista käärmettä kattelis :) No kunhas sais sen viljakäärmeenkin :p

      Poista
    4. totta, mut kun yhden ottaa. niin lierovauvvakuume iskee uudestaan! :D paraikaa itellä tääl kuumeisesti vauvat mielessä! :D onks sul joku tietty väri mieles?

      Poista
    5. ei oo mitään tiettyy värii minkä haluisin. :)

      Poista
  3. Onko tuo vesimeloni tullu raskauden myötä semmoseksi himoksi vai aina ollu? ja onko muita ruoka himoja?:).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mulla periaatteessa mitään himoja oo, mut ei mulla kyllä ennen oo vesimelonia näin paljon tehny mieli, et kai se jotenki tähän raskauteen liittyy :D

      Poista
  4. ootko käyny joskus stadis mallikoulua ? Blondina ?

    VastaaPoista
  5. 10. mä muistan kaks ! XD hähääh ja 11. tuli vaa mielee meidän ruokailut sillo joskus XD tosi hyvät käytöstavat !! mut joo älysin mitä tarkotit XD

    VastaaPoista
  6. 1. rakastan giraffee 2. toi epäedustava kuva on niin sinä :DDD

    <3 anna-mau

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee anna-mau! :D Minäki rakastan, toi alkaa niin tanssittamaan.>:)

      Poista
  7. Hih soriiih oli ihan pakko nyt viimein kommata jtain :)... Eli siis jos oikein ymmärsin niin oot ainakin viellä ammattikoulussa? Kiinnostas tietää miten sä oot pystyny salaan tän asian siellä vai onks tää nyt ihan julkinen ?? Ja jos tää on julkista miten siihen on suhtauduttu :O ... Kauheeta meni tenttaamiseks, anteeks !!! mutta rupes huolettaan ettei oo päässy tuleen sitä iänikusta kauhisteluu nuorista äideistä :(

    p.s : Toivottavasti kaikki sujuu hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, siis ammattikoulussa käyn Ammattistarttia ja ei oo mikään salaisuus mun raskaus enään. :) Huppari päällä mä aikalailla oman luokan ulkopuolella vielä kuljen ja masu ei sen alta näy, joten en mä oo mitään erikoista huomannu. :D kaikki ketä mulle on asiasta sanonut niin on suhtautunut tosi iloisesti asiaan.

      Eikä tenttaaminen haittaa! Kysy rohkeesti vaan jos on vielä jotain :)

      Poista