torstai 3. tammikuuta 2013

juttuja vaan


Mua pyydettiin laittamaan kuvaa, että miltä mun tatuointiin tehty jalanjälki näytti paperilla ja tossa se nyt olis! Sitäkin kysyttiin paljon, että miten me nää tehtiin niin vastaus on, että maalasin sormella Milkan jalkapohjan vesiväreillä ja sen jälkeen painettiin paperi Milkan jalkaa vasten. Hemppu piteli Milkaa sylissä ja siinä vaiheessa  kun painettiin paperi niin piti nilkasta kiinni että ei pääse kauheesti heiluttelemaan sitä.



Tein tälläsen vertailukuvan siitä kun lähdettiin sairaalasta kotiin verrattuna nykyhetkeen. Täytyy kyllä myöntää, että on toi meidän neiti ihan pikkusen kasvanut siitä. Kattokaa nyt tota pään kokoaki, voi herranjumala ku on ollu Milka pikkunen joskus <3! Harmi että toi vaaleenpunanen puku on laitettu jo varastoon pienten joukossa, olis ollu kiva kokeilla miten pieni se Milkalle jo on :D




Tän näkösenä olin uutta vuotta juhlistamassa. Milka oli Hempun äidillä yöhoidossa ja me oltiin vapaalla Hempun kanssa. Mulla ei oo kyllä kehumista ton illan kanssa. Loppujen lopuks oli aika tylsää ja muutenki tuli jotain härdellii nii bläääääh. Ois voinu ihan kotiinki jäädä. :D No, mut oli se toisaalta ihan kiva saada vapaapäivä vauva-arjesta ja kotona nyhjöttämisestä.

mut musta alkaa tuntumaan siltä, että kuolen pian nälkään niin mä kiiruhdan syömään jotain ja jätän kirjottamisen tällä erää tähän! Heippa!

8 kommenttia:

  1. Moikka,

    Mekin katsotaan niitä Adan vauvakuvia, kun painoin alta 2kg. Niiden kuvien jälkeen miettii miten nopeasti aika menee ja kuinka paljon Ada on kasvanut. Varataan just 2v neuvolaa!!

    VastaaPoista
  2. Oih ihana asu sulla tossa viimeisessä kuvassa :)sopii hyvin :)

    VastaaPoista
  3. Pikkunen tytsy on jo iso :)) Voii eii äkkii aika menee,kohta Milka jo kävelee :D

    VastaaPoista
  4. Voi miten suloinen Milka on, ja miten kamalasti on kasvanutkaan! :D Aivan ihana tyttö <3

    VastaaPoista
  5. Sinä olet nuissa kuvissa kuin malli <3

    VastaaPoista
  6. moikka. :) mä haluisin kovasti ottaa tatskan, mutta en vaan ole varma uskallanko kun vielä imetän... Aattelin kysyä, että eihän tatskan ottamisessa imetysaikana muuta "vaaraa" ole kun se että jos sattuis tulehtumaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun tietääkseni siinä ei muuta vaara oo, mutta en mä vannomaan mene :D Meillä imetys on jo loppunut, joten ei mulla vaikuttanut millään tavalla.

      Poista