tiistai 25. syyskuuta 2012

paperit löysi tiensä kotiin

siis ne synnytyspaperit mitkä soitin Hämeenlinnasta et lähettää... Mut noi on ihan turhat :D No kyllä mä tosta yhen kellonajan sain, mutta en mä usko että toi mun hommaa auttaa yhtään... Kai mä kirjotan vaan vaikka ne  tapahtumat menis vähän nurinkurin ja kellonajat päin honkia.

Se paperi mistä me kätilön kanssa käytiin synnärillä mun synnytys läpi olis ollu mun unelma. Siinä oli joka ikinen juttu mitä mun synnytyksessä tapahtu ja kellonajat. Toi paperi on melkeen tyhjä tosta synnytyksen kulku kohdasta.

Noh, mutta koitan nyt saada sen sit ulkomuistista kirjotettua mahdollisimman pian. Suututtaa kun olisin saanu sen niin nopsasti tehtyy ku olisin saanu sellasen paperin mikä kätilölläki oli. >:( ei mulla muuta, moikka.

16 kommenttia:

  1. justin bieber vai one direction ei saa vastata entiiä...

    VastaaPoista
  2. hmh:( soita sinne ja pyydä niitä parempia papereita!

    VastaaPoista
  3. Noniin, uutta soittoa synnärille sitten heti huomenna koska mulla kävi itselläni samanlailla ja hämeenlinnassa synnytin, sanot vaan tiukasti että tahdot kopion siitä paperista välittömästi niin kyllä ne lähettää sen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. soitin ja se nainen siellä sano vaan "ei näitä kyllä yleensä lähetetä, mutta kyllä mä nää nyt voin lähettää."

      Poista
  4. Onpa kummallista ettet saanu paperia mukaas! Itse nimittäin sain sen jo kotiin lähtöpäivänä o.O ja se on niiiin hyvä paperi, ei unohdu synnytyksen kulku ikinä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosi moni mun tutuistakin on saanut sen mukaan kotiin lähtiessä, en tiiä miks mä en sit saanu :D

      Poista
  5. Soita ja pyydä uudestaan, sanot ettet saanut tarkoittamaasi paperia. Itsekin sain sairaalassa heti itselleni sen lapun mistä näkyy kaikki (missäköhän se on nykyään.. ) Kyllä sulla on oikeus sellainen saada vaikka hoitajat siellä nyrpistelisikin. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vähän oli kyllä nyrpee nainen puhelimen toisessa päässä kun soittelin, mutta jos sieltä nyt tulis oikee paperi :D

      Poista
  6. Mulle sanottiin, että se paperi annetaan YLEENSÄ mukaan vaan, jos synnytys ei oo menny ihan putkeen... Mun synnytys oli ns. unelma suurilta osin, mutta mä kans vaadin sitä paperia niin kyllä mä sen sain, vaikkakin "joululahjaksi" kätilön mukaan. En tajua, miksei ne vaan suoraan anna sitä kaikille ilman pyytämistä!! Omani meinaan skannata koneelle heti huomenna, kun teksti näytti haalistumisen merkkejä jo (mun poika syntyi 22.12.11). Odottelen innolla sun synnytystarinaa, toivottavasti saat ne paperit sitä ja ennen kaikkea itseäs varten! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alempaa kompaten halusin lisätä tähän, että synnytin tosiaan Tyksissä. Eräs ystäväni, jolla meni synnytys tietyiltä osin päin helvettiä, sai laput automaattisesti omakseen. Mä sitten taas normaalin synnytyksen omanneena jouduin sitä pyytämään. On kyllä tosi hassu käytäntö...

      Poista
  7. ^
    Varmaan käytännöt vahtelee eri paikoissa. Mun synnytys oli oppikirjamainen ja sain automaattisesti lappusen mukaani.

    VastaaPoista
  8. Hei!
    Oon täs lueskellu sun blogia.. bongasin sen yllättäen Vauva-leherestä. Sun blogia lukies rupes harmittamha, etten itte pitäny mitään kiriaa omasta raskauresta. Mullei oo ku muutama mahakuvakaa. :( Ja nyt tua meirän rinsessa on jo pian pualivuatias.. :D
    Mutta se miks vihiroonki ajattelin kommentoora, oli se synnytyksen kulku-paperi. Mä synnytin Päijät-Hämeen keskussairaalas ja mun synnytys oli ihan normaali. Mä sain kotiutuksen aikaha muitten paperien kans sen synnytyksen kulku-paperin. Ja kyllä siitä on ollu kiva jäläkikätehe kattella mitä tapahtu ja koska. :)

    Mutta onnea viälä teirän uurelle perheelle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no enköhän mäkin saa nyt vihdoin sen paperin omakseni kun soittelin sinne hetki sitten. :)

      Kiitos onnitteluista!:)

      Poista
  9. Aika jännä juttu ettei ne antaneet sitä :o Mun synnytys sujui ilman kummallisempia kommervenkkejä, ja sain lapun kotiinlähtöpäivänä kätöseeni. Unohdin sen kyllä osaston pöydälle, mutta lähettivät sen vielä postissa mulle kotiin!! Eli siis ei tosiaan tarvinut pyydellä erikseen, ja synnytin sentään samassa paikassa kuin sä. Riippuukohan se sitten vuorossa olevasta kätilöstä tai jotain? Mutta mun huoneessa ehti olla kaks muutakin äitiä ja molemmat sai eri kätilöltä paperin mukaansa automaattisesti kun oli kotiinlähdön aika!

    Soitteleppa vaan siis Hämeenlinnaan uusiks ja pyydä paperia, käytä vaikka syynä että "mutku kaikki muutki!" ;)

    VastaaPoista