lauantai 28. kesäkuuta 2014

Turha minipostaus

Heippadiheii! Mun piti tulla jo eilen postailemaan, mut se sit vähän jäi, koska pelasin koko illan. Hahah :D En saanu kyllä aikaseks sitä postausta tehtyä tänäänkään mikä piti eilen tehdä, mut kirjottelenpahan jotakin...


Uh, mun niin komea ihmissusi(?) <3

Pelaan itseasiassa tällä hetkelläkin, mut peli saa pyöriä nyt tän kirjotuksen verran tossa taustalla vaan. Mulla on nyt vapaa viikonloppu kun Milkalla on iskä-viikonloppu. Eilinen ilta meni pelaten ihan kotosalla Hannan kanssa ja tää ilta menee pelaten kotosalla yksin... :D Hyvältä vaikuttaa mun viikonloppu, mut voi olla et meen tänään illemmalla (köh, nyt on jo melkein yö) baarissa käymään, mut saas nähä. 

Huomenna pitäis toteuttaa yks postaus mikä on pitäny tehdä jo vähän aikaa, mut tiedettävästi oon välillä vähän aikaansaamaton. Mut eiköhän huomenna, tai viimeistään maanantaina!

Mulla ei oo mitään ihmeellistä asiaa tällä kertaa, mut hei lähettäkää kysymyksiä jos ootte vielä hereillä tai mitä vaan ja pelastakaa mut tylsyyskuolemalta. En haluu nukkuakaan vielä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti